6 februari 2018

Acht vrouwen op een rij, invocatie

Het is alweer even geleden dat ik met de Wijze Vrouwen Cirkel Nederland op internet kwam met een eigen website. De affirmatie 'Acht vrouwen op een rij' ging al enige tijd rond in de cirkel, de auteur wilde anoniem blijven. Ik was wel degene die toestemming kreeg om als eerste te publiceren op de WVC website. Tot mijn grote vreugde heb ik deze woorden op meerdere plaatsen op internet zien verschijnen. 

   “Acht vrouwen op een rij
zeven dochters achter mij
achter mij mijn Moeder
en achter haar de hare.
Achter elke dochter een moeder,
tot de oermoeder toe,
de moeder aller moeders.
Ze zeggen tegen mij,
Ga verder …!
Ga verder dan wij…!
Jij staat vooraan.
Jij bepaalt,
stop niet,
waar wij niet verder durfden gaan.
Ga verder dan wij.”





En ......luister eens naar het lied! van Moniek Korsman:
https://soundcloud.com/moniek-korsman/ga-verder-acht-vrouwen-op-een